طراحي سايت در تبريز طراحي سايت در تبريز .

طراحي سايت در تبريز

آسانسور كارگاهي

از آنجايي كه آسانسور ها يكي از لزومات زندگي بشر مي باشد و استفاده از آن ها افزايش يافته و توليد آن بيشتر شده است و انسان ها براي راحتي بيشتر با آن ها سر و كار دارند بنابرين بازرسي آسانسور هاي كارگاهي از اهميت ويژه اي بر خوردار بوده و براي ايجاد امنيت مالي و جاني افراد ضروري مي باشد . از اين رو براي طراحي يك آسانسور كارگاهي بايد از مهندسين مجرب و افراد با تجربه استفاده كرد كه تمام نكات فني را در نظر بگيرند و نكات ايمني را رعايت كنند .

همچنين مجهز بودن آسانسور كارگاهي اس پي جي  به تابلو برق اينورتر مرغوب ، آمپر مصرفي دستگاه در مقايسه با دستگاه هاي مشابه آسانسور كارگاهي آليماك و آسانسور كارگاهي چيني از كاهش چشمگير برق مصرفي ،سوختن احتمالي الكتروموتور و صدمه به آنها را در پي دارد.

در اين ميان آسانسور كارگاهي آليماك با طول عمر بسيار مستهلك كه بعضا به 40 سال ميرسد به دليلي فرسايش و سايش شديد قطعات و روغن ريزي شديد عملا در چندين مورد باعث سقوط آسانسور كارگاهي و تالفات جاني و مالي گرديده است.شايان ذكر هست آسانسور هاي كارگاهي پيني هم در مواردي به علت كيفيت كم و ايمني كم باعث سقوط و تلفات جاني و مالي گرده است.

ما آسانسور هاي كارگاهي SPJ كه داراي بهترين كيفيت و قيمت مناسب و پرسنل مجربب و تحصيل كرده مي باشد را به شما كارفرماي محترم پيشنهاد ميكنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۰:۰۸ توسط:رسام وب موضوع:

فوم پلي اتيلن

توليد كنندگان فوم پلي اتيلن نيز بايد در روند توليد عواملي را در نظر بگيرند تا جنس بهتري را نسبت به رقيبان خود تحويل مشتري نمايند و رضايت مصرف كنندگان را جذب كنند.
يك توليد كننده فوم پلي اتيلن بايد در نظر داشته باشد كه فوم پلي اتيلن بايد سبك باشد و مقاوم در برابر سرما و گرما باشند و همچنين با دوام باشند و بتوان آن ها را به راحتي در محل هاي مورد نياز نصب و اجرا كرد، زيرا همين خصوصيات باعث شده كه فوم پلي اتيلن جايگاه ويژه اي در صنعت داشته باشد .

توليد كننده فوم پلي اتيلن بايد بداند كه فوم توليدي را براي چه مواردي توليد مي كنند مثلا فوم پلي اتيلن در ساختمان ها به عنوان عايق هاي حرارتي و رطوبتي و عايق صدا به كار برده مي شوند و در خودرو سازي ها براي درب خودرو ها و داشبورد و سقف اتومبيل و پشت چراغ خودرو به كار برده مي شوند علاوه بر اين ها در توليد قوطي هاي شوينده و همچنين به عنوان ضربه گير در صنايع بسته بندي و توليد تشك هاي طبي ورزشي و تزيينات و دكوراسيون و بسياري از موارد ديگر نيز استفاده مي شوند و مسلما براي همه ي اين موارد از يك نوع فوم پلي اتيلن استفاده نمي شود و نوع فوم پلي اتيلن و ضخامت و ابعاد هر كدام از آن ها متفاومت مي باشد بنابرين يك توليد كننده فوم پلي اتيلن بايد همه ي اين موارد را در نظر بگيرد و براي هر كاري فوم پلي اتيلن مخصوص به همان كار توليد كنند.

 به دليل قيمت فوم پلي اتيلن مناسب آن و همچنين سبك و كم وزن بودن و همچنين عايق حرارتي و رطوبتي مناسب بودن جايگاه ويژه اي پيدا كرده اند

از جمله خصوصيت ديگري كه فوم پلي اتيلن دارد و خريد و فروش فوم پلي اتيلن را نسبت به ساير فوم ها افزايش مي دهد مي توان به سبكي و زيبايي و مقاومت بالا و ضربه گيري و قابليت بازيافت وهمچنين قيمت مناسب و تنوع در رنگ ها و سايز آن ها دانست. اكثر فوم هاي پلي اتيلن معمولا ساختاري با سلول هاي بسته دارند كه كاربرد آن ها را براي مواردي كه نياز به وزن كم و سبكي دارند الزامي مي كند و اين سبكي و وزن كم باعث حمل ونقل راحت تر و نصب آسان تر مي باشد و چون موادي كه استفاده مي شود قابل بازيافت مي باشند و آلودگي ندارند بنابرين خريدار با در نظر گرفتن همه اين خصوصيات فوم پلي اتيلن را براي عايق كاري در نظر مي گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۹:۱۶ توسط:رسام وب موضوع:

آجر

آجر‌ قزاقي به صورت سنتي و دستي تهيه مي‌شوند كه از جمله رايج‌ترين آجرهاي دستي، سنتي به شمار مي‌آيند. در ايران باستان جهت ساختمان‌سازي استفاده از خشت‌هاي دست‌ساز مرسوم بوده است.

نقش آجر نسوز نما در نماي ساختمان آجرهاي نسوز را به علت انواع مختلفي كه در طرح و رنگ دارند٬ مي توان با تركيب چند نوع از آن ها و يا با ساير مصالح زيباترين نماي ساختمان را داشت. اگر در اجراي طرح نماي ساختمان الگوي مناسبي وجود نداشت حتي با گران قيمت ترين آجرها‌ هم نمي‌توان نماي جالبي را بدست آورد.

آجر نما تمام آنچه كه انسان از استحكام٬ ارزش دراز مدت٬ دوام٬ امنيت و كمال طرح كه منزل نياز دارد فراهم مي‌كند. آجر نما ها آنقدر دست ما را باز گذاشته‌اند كه مي‌توان به راحتي طرح و مدل هاي ماهرانه٬ آرامش خيال و زيبايي هميشگي را به خانه‌هايمان بدهيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۹:۲۷ توسط:رسام وب موضوع:

ثبت

به مرور زمان دولت هاي مختلفي سياستهاي خاصي براي خود قرار مي دهند كه مي توان گفت بيشتر دولت ها سياست هاي مبتني بر خصوصي سازي دارند.با توجه به امر خصوصي سازي نياز به شركت ها در حال افزايش است.با افزايش اين شركت ها بعضي از فغاليت هاي دولت در حوزه هاي مختلف در حال كاهش است.موسسه حقوقي دياكو با تجربه بيش از 5000 شركت ثبت شده مي تواند مشاور خوبي براي شما عزيزان باشد. دياكو به جزثبت شركت در كرج فعاليت هاي گستر ده اي در ديگر شهر ها نيز دارد.از جمله فعاليت هاي دياكو مي توان به ثبت برند،پلمپ دفاتر،اخذ كد اقتصادي،پلمپ دفاتر،ثبت اختراع،ثبت طرح صنعتي و …. مي باشد.

ثبت شركت رسام وب باتجربه كافي در زمينه ثبت شركت در تبريز و با در دست داشتن كادري قوي و مشاورين با تجربه در زمينه ثبت شركت در تبريز با مسئوليت محدود ، ثبت شركت سهامي خاص و عام و ثبت تغييرات شركت در تبريز و تنظيمات صورت جلسه همچنين ارزيابي ، خريد و فروش انواع شركت ، ثبت آرم(برند) و علامت تجاري به اشخاص حقيقي و حقوقي خدمات ارائه مي دهد.

جهت ثبت برند در كرج  با ما تماس بگيريد و از شرايط آن مطلع شويد .
جهت مشاوره و اطلاع بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۶:۱۹ توسط:رسام وب موضوع:

سفير اسكاي

سقف‌ كشسان نوعي از سقف‌هاي كاذب هستند. اين نوع از سقف‌هاي دكوراتيو سيستم سقفي معلقي هستند كه برخلاف ديگر سقف‌هاي كاذب موجود در بازار، نيازي به آويز ندارد بلكه توسط يك ريل محيطي و احاطه‌كننده، غشاي اصلي سبك وزن نگه داشته مي‌شود. اين غشا در طول مسير ريل كش مي‌آيد. اين نوع سيستم سقف‌هاي كشساني قابليت مخفي نمودن اتصالات را دارا مي‌باشد و توسط حرارت نصب مي‌شوند. علت استفاده از حرارت در نصب سقف‌هاي كشساني اين است كه اندازه‌هاي ارسالي با سقف %7 تفاوت دارد و با گرم كردن و كشيدن آن براي جا انداختن در پروفيل‌ها مابقي %7 سقف جبران مي‌شود و بعد از سرد شدن در همان حالت كش آمده مي‌ماند و شكم نمي‌اندازد و در محل‌هايي كه تا پنجاه درجه سانتي‌گراد گرم باشند هم تغيير حالت نمي‌دهند. اين سقف‌ باريسول با دوام و سبك هستند و از مواد پليمري بدون سرب در آنها استفاده شده است. اين تكنولوژي از نوع بسيار خاص PVC با وزن 180 گرم و تحمل بار 200 كيلوگرم در هر متر مربع در برابر ضربات ناگهاني از انعطاف بسيار بالايي برخوردار بوده و در صورت وارد شدن ضربه به سطح آن به علت خاصيت كشساني‌اي كه دارد امكان بازگشت به حالت اوليه مورد نظر را دارد. همچنين قاب‌هاي اين سقف‌ها انواع متنوعي دارد و مي‌توان فرم‌هاي متنوعي چون مستطيل، بيضي، مسطح، منحني و يا حتي سه بعدي را براي فضاي مورد نياز خود انتخاب كنيم. اين پوشش‌ها مي‌توانند شفاف، كدر و يا حتي براق باشند. اين تكنولوژي بسيار با دوام، ضد آب، غير قابل اشتعال و غير آلرژي‌زا است و به راحتي قابل تميز كردن و نگهداري است. گاهي با استفاده از يك تصوير پرينت شده و چسباندن آن به اين سقف‌ها و استفاده از نور مناسب (سيستم نور پردازي آسمان مجازي)در پشت تصوير مي‌توان شكل‌هايي زيبا مانند آسمان پر ستاره، تصوير دريا و يا شاخه‌هاي درختاني كه نور از بين آن‌ها عبور مي‌كند را در محل مورد استفاده بوجود آورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۵:۰۲ توسط:رسام وب موضوع:

طراحي سايت

گروه بزرگ طراحان تبريز براي خدمت به همشهريان محترم خود در نظر دارد اقدام به طراحي انواع سايت هاي اينترنتي كندطراحي سايت براساس جديدترين و پيشرفته ترين استاندارد هاي روز دنياگروه ما طراحي سايت را براساس جديدترين هاي دنياي اينترنت انجام ميدهد وهرگز مشتريان ناراضي نداشته است.

بعد از طراحي سايت گزينه مهمتري كه براي صاحبان سايت ها پيش رو است طراحي اپليكيشن مي باشد.

با افزايش استفاده ي گوشي هاي هوشمند اعم از اندرويد و آيفون و طراحي فروشگاه اينترنتي در جامعه امروزي ، طراحي و ساخت اپليكيشن در تبريز نيز رو به افزايش است و مورد استقبال كاربران زيادي قرار گرفته است و با توجه به اين قضيه و پيشرفت روز به روز تكنولوژي طبق آمارهاي به دست آمده تا سال 2020 بيشتر از 90% درصد مردم براي استفاده از اينترنت از گوشي موبايل ، تبلت و دستگاه هاي هوشمند (smart devices) استفاده خواهند كرد.چنان چه مي خواهيد تجارت الكترونيك خود را افزايش دهيد و با افزايش فروش مواجه شويد بهترين كار براي شما علاوه بر طراحي وب سايت فروشگاهي بايد به فكرطراحي اپليكشين باشيد چرا كه با افزايش تعداد مشتري هاي شما رفته رفته انتظارات آنان نيز از شما بالا خواهد رفت و به آسان تر حل كردن كارهايشان فكر خواهند كرد و در اين بين طراحي اپليكيشن فروشگاهي مي تواند راه گشاي بسياري از مشكلات و خواسته هاي مشتريانتان باشد و اپليكيشن مي تواند براي گوشي هاي هوشمند Android و ios طراحي گردد.

بهينه سازي موتور جستجو دريافتن موارد جستجوي آنلاين به افراد كمك مي كند.

اين برندينگ از طريق شبكه هاي اجتماعي كه بيشتر مردم در آنها حضور دارند و يا از طريق طراحي سايت انجام ميگيرد

با ما پا به دنياي پهناور اينترنت بگذاريد و از پستي وبلندي هاي آن نترسيد زيرا طراحي سايت در تبريز تاهرجا كه بخواهيدبا شماخواهد بود.

مزاياي بسياري را مي توان براي طراحي سايت شركتي در نظر گرفت كه مي توان آن ها را اين گونه شرح نمود

مانند شركت هاي طراحي سايت در اروميه ، شركت هاي تبليغات كليكي و،….

با استفاده از نشانه هاي تصويري، نمادها، شكل ها و تصاويري كه بيانگر شغل، حرفه، برند، محصولات يا خدمات شماست طراحي لوگو در اروميه صورت مي پذيرد. براي نمونه مي توان به لوگوي شركت اپل كه برگرفته از يك سيب است يا لوگوي سازمان يونيسف كه شامل تصوير يك مادر و بچه در كره زمين و برگ هاي زيتون كه نشاني از حمايت كودكان است، اشاره كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۳:۰۶ توسط:رسام وب موضوع: