طراحي سايت در تبريز طراحي سايت در تبريز .

طراحي سايت در تبريز

عكاسي در تبريز

عكاسي صنعتي در تبريز

هنر عكاسي يكي از پرطرفدارترين وزيباترين هنرها محسوب مي شود و هميشه جايگاه خوبي در ميان مردم داشته و دارد.عكاسي نيز هم مانند ساير رشته ها به شاخه هاي مختلفي  تقسيم مي شود و هركدام ويژگي هاي خاص خود را دارند، يكي از اين دسته ها عكاسي صنعتي مي باشد كه خصوصيات متفاوتي را نسبت به خود رشته ي عكاسي دارا مي باشد.عكاسي  صنعتي بايد تمام ويژگي هاي يك عكس حرفه اي را داشته باشد چرا كه يك عكس صنعتي بنا به سفارش  يك  سازمان يا شركت صورت مي پذيرد و محصولات، كاركنان ، فرايند هاي توليد و تجهيزات سازماني در يك عكس صنعتي به نمايش درمي آيند.حال ممكن است گستره فعاليت سازمان وسيع تر باشد و داشتن عكس هاي خوب صنعتي اهميت به سزايي در اين زمينه دارد كه بازخورد جهاني عكس را مطرح مي سازد.

درعكاسي صنعتي تمام جزئيات محصول و كالا ي سازمان به نمايش درميايد و كيفيت عكس بالايي را مي طلبد و در اين زمينه تجهيزات خاص و مهم عكاسي و نورپردازي مورد نياز است كه بايد تهيه شوند.عكاسي صنعتي  بايد  تمامي مولفه ها و ويژگي هاي يك عكس حرفه اي را داشته باشد.

تنها استفاده ي عكاسي صنعتي معرفي كالا و خصوصيات آن نيست بلكه هدف اصلي  ترغيب و جذب نظر مشتري نيزمي باشد و بايد طوري باشد كه  باعث افزايش فروش كالاي مورد نظر نيز شود. يك عكس صنعتي نقش يك تيزر را دارد كه بايد تاثير مثبت دركالا داشته باشد ( نمايش واضح و زيبا از كالا در زواياي مختلف ).عكاسي صنعتي مي تواند ازمواد غذايي،محيط ،پوشاك،تبليغاتي ، هوايي، زيور آلات،پانوراما  و تور مجازي باشد.

برخي ازعكاسان صنعتي با فراهم كردن دكور و زمينه اي ساده عكس را از چهره بي روح وآزار دهنده خارج مي سازند و باعث زيباتر شدن عكس مي شوند اما برخي ديگر در اين مورد زياده روي كرده و با پيچيده كردن فضاي دكور باعث مي شوند از از اهميت عكس كاسته شود و بيشتر توجه ها به سراغ دكور و فضاي پشت صحنه عكس رود و اين هيچ گونه كاربردي  براي كالا و محصولي كه از آن عكس گرفته شده نخواهد داشت.

عكاسي كه صنعتي باشد تفكر و انديشه انسان  هيچ گونه  تصرفي در آن ندارد يا اگر دارد اين تفكر صرفا براي سامان دادن به عكس طبق روش هاي آزموده  شده است و به اين منظور كه  عكس از جهت تكنيك مشكلي نداشته باشد.نوردهي يا نور پردازي دقيق و اصولي باشد كاردبندي برا اساس معيارهاي اصلي درست باشدو....

در اين عكاسي عكاس همانند صنعتگري است كه باعث خلق يك عكس زيبا و دقيق مي شود و علاقه هاي زيادي اين گونه عكس ها را مي پسندند و باعث جلب رضايت آن ها مي شود. تعاريف از يك عكس خوب با توجه به نظريات متخصصان هر رشته متفاوت است ولي به طور كلي نمي توان تعريف دقيق و جامعي از يك عكس خوب داد.

يكي از عناصر مهم طراحي گرافيك عكاسي  محسوب مي شود .عكاسي تبليغاتي كه در بين مردم همان عكاسي صنعتي نام برده مي شودبسيار متفاوت است  در واقع مي توان عكاسي صنعتي را در بخش عكاسي از فعاليت هاي شركتي  توليدي وخدماتي جا داد.گستره فعاليت عكاسي صنعتي بسيار وسيع  است چراكه تنوع خدمات و محصولات كه در كشور سازنده و يا كشوري كه به عنوان مصرف كننده است نيز مطرح خواهد شد.

كاربرد اصلي عكس صنعتي  اينگونه است كه موضوع موردنظر را از جلوه هاي بهتري برخوردار سازد و قطب اصلي اين عكاسي صنعت است هدف برقراي ارتباط با خريدار محصول را دنبال مي كند(به اصطلاح با بيننده ي عكس حرف مي زند).عكس گرفتن از يك محصول عكاسي از فرآورده ها و محصولات يك كارخانه و شركت يكي از از كاربردهاي مهم عكاسي صنعتي محسوب مي شود.تمركز و توجه بر بخش هاي ديگر از محصول نيزا مهم و حائز اهميت است مثل ديزاين محصولات و عمق رشته هاي يك فرش و حتي موارد مصرف يك فراورده .در عكاسي صنعتي تبليغاتي حسي  كه مي توان از يك محصول به دست آورد نيز به نمايش در ميايد و بايد بسيار دقيق و جزئي عكاسي شود كه نيازمند لنزهاي مايكرو مي باشد و از نزديك عكس گرفته مي شود.

تيم فني رسام وب با دارا بودن  افراد متخصص در زمينه اجراي تور مجازي در تبريز ، طراحي وب سايت در تبريز ، طراحي لوگو در تبريز را آغاز نموده است و چه بسا صنعتگران و توليدي هاي محترم تبريزي بتوانند محصولات خود را به خوبي به نمايش عموم مردم در بياورند.

براي كسب اطلاعات بيشتر و مطرح كردن سوالات خود مي توانيد با ما تماس حاصل فرماييد.

مارا در اينستاگرام دنبال كنيد

ما را در فيس بوك دنبال كنبد

ما را در توييتر دنبال كنيد

ما را در لينكدبن دنبال كنيد

ما را در شبكه اجتماعي هم ميهن دنبال كنيد

ما را در گوگل پلاس دنبال كنيد

منبع:عكاسي صنعتي در تبريز

 آدرس وب سايت:www.rasamweb.com

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۳۰:۰۶ توسط:رسام وب موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :