طراحي سايت در تبريز طراحي سايت در تبريز .

طراحي سايت در تبريز

تأثير وب سايت در كسب و كارهاي شهر تبريز

در دنياي امروزي كه اينترنت به عنوان بخش اصلي و مهم تلقي مي شود استفاده از فن و روش هاي بازاريابي سنتي سودي براي صاحبان كسب و كار نخواهد داشت. بهره گيري از دنياي تجارت الكترونيك و طراحي وب سايت براي مشاغل بسيار مهم و پراهميت است. كلان شهرهايي مانند تبريز نيز با داشتن صنايع و كارخانه هاي مختلف نياز گسترده اي به راه اندازي سايت براي كسب و كارشان دارند.

در رابطه با اين موضوع مي توان به شركت هاي آريان جام، سفير اسكاي، فوم برتر ايرانيان اشاره كرد. اين شركت ها به عنوان فعالان عرصهشيشه بالكن، آسمان مجازي و فوم پلي اتيلن با طراحي وب سايت اقدام به تأسيس شعبه اي ديگر از كسب و كارهايشان در دنياي اينترنت كرده اند. آريان جام به عنوان يكي از بزرگ ترين توليدكنندگان شيشه بالكن در ايران و تبريز با وب سايت خود كمك زيادي به معرفي برند خودكرده است. سايت آريان جام با طراحي مناسب و رابط كاربري خوب محصولات و خدماتش را به گونه اي مناسب به مشتريان و مخاطبانش معرفي و عرضه كرده است.


تأثير وب سايت در كسب و كارهاي شهر تبريز


بسياري از كسب و كارهاي موفق تبريز از طراحي سايت سرباز مي زنند ولي غافل از اين كه اينترنت و دنياي مجازي از بسترهاي مناسب و مهم كسب و كار است كه روز به روز بر كاربرانش افزوده مي شود. در اين راستا عدم حضور تجارت و كار شما در اينترنت موجب حذف آن خواهد شد. داشتن سايتي مناسب در روابط تجاري و كاري شما مؤثر واقع مي شود و طراحي سايت براي كسب و كاري خاص اولين قدم براي جذب مخاطبين است. بي شك يك وب سايت متناسب با حرفه كاري شما تأثير فوق العاده اي بر روند توسعه كار و حرفه شما خواهد داشت.

تأثير وب سايت در كسب وكارهاي تبريز مي تواند شامل موارد زيادي باشد كه در اين مقاله به برخي از آن ها اشاره مي كنيم.

_افزايش اعتبار كسب و كار

با طراحي سايت مناسب با زمينه فعاليت خود اعتبار كار خود را افزايش مي دهيد، به طوري كه كاربران با ورود به سايت با برند شما آشنا شده و با اطمينان بيشتري اقدام به همكاري با شما مي كنند.

سفير اسكاي شركتي فعال درزمينهٔ سقف كشسان و سقف باريسول با طراحي سايت اختصاصي براي كار و حرفه خود موجب افزايشبرندينگ و رونق كار خود شده است. سفير اسكاي به عنوان يكي از توليدكنندگان بزرگ سقف كشسان در ايران و خاورميانه به خوبي حرفه خود را به نمايش عموم مردم درآورده است.

مخاطبان اين سايت با مراجعه به سايت اين شركت با اطمينان بيشتري اقدام به همكاري و خريد مي كنند.

_ترويج كسب و كار

با طراحي سايت در تبريز شما در سراسر جهان نيز مي توانيد كار و حرفه تان را معرفي كنيد و موجب ترويج و توسعه كسب و كارتان شويد. داشتن وب سايت هزينه كمتري را نسبت به نداشتن آن براي شما خواهد داشت.

شركت فوم برتر ايرانيان با داشتن سايتي متناسب با كار خود توانسته است معرف خوبي براي حرفه و محصولات خود باشد. فوم برتر ايرانيان با بهينه سازي سايت خود كمك شاياني به افزايش تجارت الكترونيك خود كرده است. اين شركت كه در تبريز مشغول به فعاليت هست با سئوي كلمات كليدي حرفه خود (يعني فوم پلي اتيلن , قيمت فوم پلي اتيلن , فروش فوم پلي اتيلن , توليد كننده فوم پلي اتيلن)توانايي فروش محصولاتش به كل ايران را نيز ممكن ساخته است.

_صرفه جويي در زمان

با ارائه وب سايتي مناسب شما امكان برقراري ارتباطي آسان را براي مشتري فراهم مي كنيد. به اين صورت شما نيازي به طراحي و صرف هزينه هاي اضافي در رابطه با تهيه ابزارهاي تبليغاتي نداريد. هم چنين كاربران براي شناخت اوليه بدون ارتباط حضوري و تماس به راحتي با كار و حرفه شما آشنا مي شوند و براي همكاري به شركت و سازمان شما مراجعه مي كنند.

_نداشتن محدوديت زماني و مكاني

يكي از مزيت هاي وب سايت براي كسب و كار هاي تبريز نبود محدوديت زماني و مكاني است. به صورتي كه مشتريان شما در هر ساعاتي از شبانه روز و در هر جاي دنيا كه بخواهند به سايت دسترسي دارند. هميشه در دسترس بودن كسب و كار موجب جلب رضايت مشتريان نيز خواهد شد.



چگونه تأثير وب سايت تجاري و كاري خود را افزايش دهيم؟



داشتن رابط كاربري مناسب و بهره گيري از سئو در كلمات كليدي كسب و كارتان تأثير زيادي در افزايش بازديدكنندگان سايت مي گذارد. رابط كاربري به معناي ارائه مناسب محصولات و شناسايي برند شما است. جست و جوي سريع و آسان و طراحي گرافيكي خوب در جذب مشتريان موثر واقع مي گردد. 

بهينه كردن سايت براي آريان جام و سفير اسكاي كه در تبريز فعاليت دارند نتايج خوبي را در برداشته است.

شركت رسام وب تبريز با فعاليت خود در عرصه افزايش تجارت الكترونيك و ارائه خدمات مرتبط با اين موضوع نيز به خوبي توانسته است بر پيشرفت كار و حرفه اش تأثير بگذارد. رسام وب با طراحي سايت در تبريز عملكرد بهتري را براي مشتريان و صاحبان كسب و كارهاي شهر تبريز فراهم كرده است. 



رعايت اصول بازاريابي محتوايي



امروزه بازاريابي محتوايي داراي اهميت زيادي است. به طوري كه با ارائه محتوايي غني و مناسب شما پاسخ گوي بسياري از سؤالات مشتريانتان مي شويد.

هماهنگي با برند تجاري شركت يا سازمان شما

در اين خصوص لوگو ، تصاوير و تمامي المان هاي گرافيكي بايد متناسب و هماهنگ با يكديگر باشند تا حرفه شما به خوبي معرفي گردد.

نويسنده: مهري رقمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۳:۴۹ توسط:رسام وب موضوع: