طراحي سايت در تبريز طراحي سايت در تبريز .

طراحي سايت در تبريز

طراحي سايت فروشگاهي

منظور از فروشگاه اينترنتي يا سايت فروشگاهي چه چيزي است؟

سايت فروشگاهي وبسايتي است كه در آن محصولات به صورت دسته بندي و به تعداد زياد قرار مي گيرند ،همچنين در مورد هر محصول توضيحات آن ارائه مي شود كه به خريدار در مورد تصميم گيري كمك مي كند در فروشگاه اينترنتي امكان پرداخت آنلاين وجود دارد كه پس از انتخاب يك يا چند محصول و اضافه كردن به سبد خريد مشتري مي تواند خريد نمايند يا ثبت سفارش كند و در روزهاي آتي اقدام به خريد كند در صفحه اول فروشگاه اينترنتي معمولاً محصولات تخفيف دار يا محصولات خاص موردتبليغ قرار مي گيرند.

مزاياي سايت فروشگاهي:

قبل از طراحي سايت فروشگاهي بايد مزاياي طراحي آن را بدانيم تا اقدام به طراحي آن كنيم .فوايد سايت فروشگاهي شايد خيلي زياد باشد به چند مورد كه مهم است در زير اشاره مي كنيم.

1 - قابل دسترس بودن به اطلاع از قيمت هاي روز:

مهمترين وجه تمايز يك سايت فروشگاهي با يك فروشگاه فيزيكي اين است كه سايت فروشگاهي در تمامي زمان ها در دسترس است و نيزدر تمامي مكان هايي كه اينترنت در دسترس است مي توان به سايت دسترسي پيدا كرد. و اين امكان سايت فروشگاهي باعث شده است كه بيشتر مردم هنگام خريد حضوري نيز قيمت فروشگاه اينترنتي را چك كنند.

2 - تخفيف ها و تغييرات در محصولات خيلي سريع در مدرسه ديد مشتري قرار مي گيرد:

سايت هاي فروشگاهي به دليل مراجعه آسان بازديد زيادي دارند كه اين امر باعث مي شود تخفيفات و تغييرات در محصول يا تغيير در سياست فروش محصول خيلي سريع به اطلاع مشتري برسد.

3 - فروش از طريق يك فروشگاه اينترنتي هزينه ها را به شدت كاهش ميدهد:

اگر شما بخواهيد يك فروشگاه بزرگ را، راه اندازي كنيد اولين هزينه هاي آن مكان مناسب، ديزاين، نيروهاي فروش مستقر در آنجا و... كه هزينه هاي زيادي را به دنبال دارد بايد متقبل شويد.در صورتي كه يك سايت فروشگاهي نياز به مكاني ماننده انبار دارد و نيرو هايي براي بسته بندي و ارسال كه معمولاً هزينه ارسال برعهده مشتري است.

4 - ارتباط آسان با مشتري در هر زمان:

فروشگاه اينترنتي شما دفتر كار دوم شماست كه در زمان فراغت مي توانيد به انتقادات و نظرات مشتريان پاسخ دهيد .اين يكي از بهترين مزاياي سايت در جهت پيشرفت يك مجموعه مي تواند باشد.

طراحي وب سايت فروشگاهي يا فروشگاه اينترنتي:

در 10 يا 20 ساله اخير شبكه جهاني اينترنت با سرعت بسيار چشم گيري رشد كرده است ،و به كل تمامي زندگي انسان را هم به صورت مستقيم و هم به صورت غيرمستقيم تغيير داده است. چه در محيط هاي كار و چه در محيط هاي شخصي اين تغييرات قابل لمس است .اين تغييرات در دنياي تجارت بيشترين اثر را گذاشته است به اين صورت كه سايت فروشگاهي روزبه روز در تمامي كشور ها رو به ازدياد است. با ازدياد فروشگاه اينترنتي نوعي رقابت بين بنگاه هاي تجاريه سنتي و فروشگاه هاي اينترنتي به وجود آمده است.

در حال حاضر از جمله مهمترين روشهاي فروش و ارائه محصولات از طريق فروشگاه اينترنتي مي باشد.چند مورد از خصوصيات يك سايت فروشگاهي به شرح زير است.

1 - امكان وارد كردن بي نهايت محصول

2 - تقسيم كردن محصولات مرتبط

3 - جستجوي سريع محصولات و نشان دادن محصولات مرتبط

4 - متصل به پنل اس ام اس براي ارسال به مشتريان به منظوره تاييد خريد يا تبريك و مناسبت ها

5 - امكان ايجاد صفحه اي براي انتقاد پيشنهاد و نظر سنجي مشتريان در مورد كالاها

6 - امكان مقايسه چند كالاي مرتبط

7 - امكان اتصال به سيستم انبارداري كه در صورت كم شدن محصول نشان دهد

و ....

مواردي كه باعث مي شود فروشگاه اينترنتي شما در نتايج محبوبه موتورهاي جستجو قرار گيرد

1 - سايت فروشگاهي موبايل فرندلي يا رسپانسيو

شايد براي شما نيز اين است اتفاق افتاده است كه وقتي با موبايل يا تبلت به سايتي مراجعه مي كنيد سايت به صورت مناسب لود نشده و شما نمي توانيد نوشته هاي سايت را بخوانيد. در حال حاضر بيشتر تجستجو ها از طريق موبايل يا تبلت انجام ميگيرد، طراحي فروشگاه اينترنتي شما بايد به گونه اي باشد كه به راحتي با گوشي هوشمند تطبيق شود سايت موبايل فرندلي يا ريسپانسيو خود را به صورت اتوماتيك با اندازه صفحه موبايل تطبيق مي دهد و اين امكان را به مراجعه كننده مي دهد تا هر جائي و هر زماني سفارش خود را ثبت و اقدام به خريد نماييد.

2 - رعايت استانداردهاي طراحي سايت فروشگاهي

براي رعايت استانداردهاي طراحي سايت، اول از همه انتخاب هاست و دامين مناسب مي تواند براي فروشگاه اينترنتي در اولويت اول قرار گيرد. بسياري از طراحان وب سايت براي يك سايت چندين دامين انتخاب مي كنند و آنها را روي هم پا رك مي كنند. اين امر باعث خواهد شد كه به مرورزمان از موتورهاي جستجو ناپديد شوند.رعايت فونت و محتواي مناسب و همچنين گرافيك وكد نويسي به روز نيز،از استانداردهاي طراحي سايت به شمارمي رود.

ايجاد امنيت خريد براي مشتري

از بزرگترين مشكلات فروشگاه هاي اينترنتي ايجاد امنيت خريد براي مشتريان در فضاي مجازي است .به دليل سوء استفاده هايي كه در اينترنت مي شود ايجاد امنيت خريد براي مشتري از بزرگترين مشكلات سايت فروشگاهي است .در حال حاضر در كشور ما نهادهاي امنيتي در مقابله با اين گونه سوء استفاده ها قوي عمل مي كنند و همچنين گرفتن مجوز نماد اعتماد الكترونيك باعث امنيت خريد براي مشتري مي شود نماد اعتماد از سوي مركز توسعه تجارت الكترونيك كه زير نظر وزارت صنعت و معدن است اعطا مي گردد

نماد اعتماد

مارا در اينستاگرام دنبال كنيد

ما را در فيس بوك دنبال كنبد

ما را در توييتر دنبال كنيد

ما را در لينكدبن دنبال كنيد

ما را در شبكه اجتماعي هم ميهن دنبال كنيد

ما را در گوگل پلاس دنبال كنيد

منبع:رسام وب

آدرس وب سايت:www.rasamweb.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۵:۱۶ توسط:رسام وب موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :