طراحي سايت در تبريز طراحي سايت در تبريز .

طراحي سايت در تبريز

آسانسور كارگاهي

از آنجايي كه آسانسور ها يكي از لزومات زندگي بشر مي باشد و استفاده از آن ها افزايش يافته و توليد آن بيشتر شده است و انسان ها براي راحتي بيشتر با آن ها سر و كار دارند بنابرين بازرسي آسانسور هاي كارگاهي از اهميت ويژه اي بر خوردار بوده و براي ايجاد امنيت مالي و جاني افراد ضروري مي باشد . از اين رو براي طراحي يك آسانسور كارگاهي بايد از مهندسين مجرب و افراد با تجربه استفاده كرد كه تمام نكات فني را در نظر بگيرند و نكات ايمني را رعايت كنند .

همچنين مجهز بودن آسانسور كارگاهي اس پي جي  به تابلو برق اينورتر مرغوب ، آمپر مصرفي دستگاه در مقايسه با دستگاه هاي مشابه آسانسور كارگاهي آليماك و آسانسور كارگاهي چيني از كاهش چشمگير برق مصرفي ،سوختن احتمالي الكتروموتور و صدمه به آنها را در پي دارد.

در اين ميان آسانسور كارگاهي آليماك با طول عمر بسيار مستهلك كه بعضا به 40 سال ميرسد به دليلي فرسايش و سايش شديد قطعات و روغن ريزي شديد عملا در چندين مورد باعث سقوط آسانسور كارگاهي و تالفات جاني و مالي گرديده است.شايان ذكر هست آسانسور هاي كارگاهي پيني هم در مواردي به علت كيفيت كم و ايمني كم باعث سقوط و تلفات جاني و مالي گرده است.

ما آسانسور هاي كارگاهي SPJ كه داراي بهترين كيفيت و قيمت مناسب و پرسنل مجربب و تحصيل كرده مي باشد را به شما كارفرماي محترم پيشنهاد ميكنيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۰:۰۸ توسط:رسام وب موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :