طراحي سايت در تبريز طراحي سايت در تبريز .

طراحي سايت در تبريز

طراحي سايت

گروه بزرگ طراحان تبريز براي خدمت به همشهريان محترم خود در نظر دارد اقدام به طراحي انواع سايت هاي اينترنتي كندطراحي سايت براساس جديدترين و پيشرفته ترين استاندارد هاي روز دنياگروه ما طراحي سايت را براساس جديدترين هاي دنياي اينترنت انجام ميدهد وهرگز مشتريان ناراضي نداشته است.

بعد از طراحي سايت گزينه مهمتري كه براي صاحبان سايت ها پيش رو است طراحي اپليكيشن مي باشد.

با افزايش استفاده ي گوشي هاي هوشمند اعم از اندرويد و آيفون و طراحي فروشگاه اينترنتي در جامعه امروزي ، طراحي و ساخت اپليكيشن در تبريز نيز رو به افزايش است و مورد استقبال كاربران زيادي قرار گرفته است و با توجه به اين قضيه و پيشرفت روز به روز تكنولوژي طبق آمارهاي به دست آمده تا سال 2020 بيشتر از 90% درصد مردم براي استفاده از اينترنت از گوشي موبايل ، تبلت و دستگاه هاي هوشمند (smart devices) استفاده خواهند كرد.چنان چه مي خواهيد تجارت الكترونيك خود را افزايش دهيد و با افزايش فروش مواجه شويد بهترين كار براي شما علاوه بر طراحي وب سايت فروشگاهي بايد به فكرطراحي اپليكشين باشيد چرا كه با افزايش تعداد مشتري هاي شما رفته رفته انتظارات آنان نيز از شما بالا خواهد رفت و به آسان تر حل كردن كارهايشان فكر خواهند كرد و در اين بين طراحي اپليكيشن فروشگاهي مي تواند راه گشاي بسياري از مشكلات و خواسته هاي مشتريانتان باشد و اپليكيشن مي تواند براي گوشي هاي هوشمند Android و ios طراحي گردد.

بهينه سازي موتور جستجو دريافتن موارد جستجوي آنلاين به افراد كمك مي كند.

اين برندينگ از طريق شبكه هاي اجتماعي كه بيشتر مردم در آنها حضور دارند و يا از طريق طراحي سايت انجام ميگيرد

با ما پا به دنياي پهناور اينترنت بگذاريد و از پستي وبلندي هاي آن نترسيد زيرا طراحي سايت در تبريز تاهرجا كه بخواهيدبا شماخواهد بود.

مزاياي بسياري را مي توان براي طراحي سايت شركتي در نظر گرفت كه مي توان آن ها را اين گونه شرح نمود

مانند شركت هاي طراحي سايت در اروميه ، شركت هاي تبليغات كليكي و،….

با استفاده از نشانه هاي تصويري، نمادها، شكل ها و تصاويري كه بيانگر شغل، حرفه، برند، محصولات يا خدمات شماست طراحي لوگو در اروميه صورت مي پذيرد. براي نمونه مي توان به لوگوي شركت اپل كه برگرفته از يك سيب است يا لوگوي سازمان يونيسف كه شامل تصوير يك مادر و بچه در كره زمين و برگ هاي زيتون كه نشاني از حمايت كودكان است، اشاره كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۳:۰۶ توسط:رسام وب موضوع:

عكاسي در تبريز

عكاسي صنعتي در تبريز

هنر عكاسي يكي از پرطرفدارترين وزيباترين هنرها محسوب مي شود و هميشه جايگاه خوبي در ميان مردم داشته و دارد.عكاسي نيز هم مانند ساير رشته ها به شاخه هاي مختلفي  تقسيم مي شود و هركدام ويژگي هاي خاص خود را دارند، يكي از اين دسته ها عكاسي صنعتي مي باشد كه خصوصيات متفاوتي را نسبت به خود رشته ي عكاسي دارا مي باشد.عكاسي  صنعتي بايد تمام ويژگي هاي يك عكس حرفه اي را داشته باشد چرا كه يك عكس صنعتي بنا به سفارش  يك  سازمان يا شركت صورت مي پذيرد و محصولات، كاركنان ، فرايند هاي توليد و تجهيزات سازماني در يك عكس صنعتي به نمايش درمي آيند.حال ممكن است گستره فعاليت سازمان وسيع تر باشد و داشتن عكس هاي خوب صنعتي اهميت به سزايي در اين زمينه دارد كه بازخورد جهاني عكس را مطرح مي سازد.

درعكاسي صنعتي تمام جزئيات محصول و كالا ي سازمان به نمايش درميايد و كيفيت عكس بالايي را مي طلبد و در اين زمينه تجهيزات خاص و مهم عكاسي و نورپردازي مورد نياز است كه بايد تهيه شوند.عكاسي صنعتي  بايد  تمامي مولفه ها و ويژگي هاي يك عكس حرفه اي را داشته باشد.

تنها استفاده ي عكاسي صنعتي معرفي كالا و خصوصيات آن نيست بلكه هدف اصلي  ترغيب و جذب نظر مشتري نيزمي باشد و بايد طوري باشد كه  باعث افزايش فروش كالاي مورد نظر نيز شود. يك عكس صنعتي نقش يك تيزر را دارد كه بايد تاثير مثبت دركالا داشته باشد ( نمايش واضح و زيبا از كالا در زواياي مختلف ).عكاسي صنعتي مي تواند ازمواد غذايي،محيط ،پوشاك،تبليغاتي ، هوايي، زيور آلات،پانوراما  و تور مجازي باشد.

برخي ازعكاسان صنعتي با فراهم كردن دكور و زمينه اي ساده عكس را از چهره بي روح وآزار دهنده خارج مي سازند و باعث زيباتر شدن عكس مي شوند اما برخي ديگر در اين مورد زياده روي كرده و با پيچيده كردن فضاي دكور باعث مي شوند از از اهميت عكس كاسته شود و بيشتر توجه ها به سراغ دكور و فضاي پشت صحنه عكس رود و اين هيچ گونه كاربردي  براي كالا و محصولي كه از آن عكس گرفته شده نخواهد داشت.

عكاسي كه صنعتي باشد تفكر و انديشه انسان  هيچ گونه  تصرفي در آن ندارد يا اگر دارد اين تفكر صرفا براي سامان دادن به عكس طبق روش هاي آزموده  شده است و به اين منظور كه  عكس از جهت تكنيك مشكلي نداشته باشد.نوردهي يا نور پردازي دقيق و اصولي باشد كاردبندي برا اساس معيارهاي اصلي درست باشدو....

در اين عكاسي عكاس همانند صنعتگري است كه باعث خلق يك عكس زيبا و دقيق مي شود و علاقه هاي زيادي اين گونه عكس ها را مي پسندند و باعث جلب رضايت آن ها مي شود. تعاريف از يك عكس خوب با توجه به نظريات متخصصان هر رشته متفاوت است ولي به طور كلي نمي توان تعريف دقيق و جامعي از يك عكس خوب داد.

يكي از عناصر مهم طراحي گرافيك عكاسي  محسوب مي شود .عكاسي تبليغاتي كه در بين مردم همان عكاسي صنعتي نام برده مي شودبسيار متفاوت است  در واقع مي توان عكاسي صنعتي را در بخش عكاسي از فعاليت هاي شركتي  توليدي وخدماتي جا داد.گستره فعاليت عكاسي صنعتي بسيار وسيع  است چراكه تنوع خدمات و محصولات كه در كشور سازنده و يا كشوري كه به عنوان مصرف كننده است نيز مطرح خواهد شد.

كاربرد اصلي عكس صنعتي  اينگونه است كه موضوع موردنظر را از جلوه هاي بهتري برخوردار سازد و قطب اصلي اين عكاسي صنعت است هدف برقراي ارتباط با خريدار محصول را دنبال مي كند(به اصطلاح با بيننده ي عكس حرف مي زند).عكس گرفتن از يك محصول عكاسي از فرآورده ها و محصولات يك كارخانه و شركت يكي از از كاربردهاي مهم عكاسي صنعتي محسوب مي شود.تمركز و توجه بر بخش هاي ديگر از محصول نيزا مهم و حائز اهميت است مثل ديزاين محصولات و عمق رشته هاي يك فرش و حتي موارد مصرف يك فراورده .در عكاسي صنعتي تبليغاتي حسي  كه مي توان از يك محصول به دست آورد نيز به نمايش در ميايد و بايد بسيار دقيق و جزئي عكاسي شود كه نيازمند لنزهاي مايكرو مي باشد و از نزديك عكس گرفته مي شود.

تيم فني رسام وب با دارا بودن  افراد متخصص در زمينه اجراي تور مجازي در تبريز ، طراحي وب سايت در تبريز ، طراحي لوگو در تبريز را آغاز نموده است و چه بسا صنعتگران و توليدي هاي محترم تبريزي بتوانند محصولات خود را به خوبي به نمايش عموم مردم در بياورند.

براي كسب اطلاعات بيشتر و مطرح كردن سوالات خود مي توانيد با ما تماس حاصل فرماييد.

مارا در اينستاگرام دنبال كنيد

ما را در فيس بوك دنبال كنبد

ما را در توييتر دنبال كنيد

ما را در لينكدبن دنبال كنيد

ما را در شبكه اجتماعي هم ميهن دنبال كنيد

ما را در گوگل پلاس دنبال كنيد

منبع:عكاسي صنعتي در تبريز

 آدرس وب سايت:www.rasamweb.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۳۰:۰۶ توسط:رسام وب موضوع:

سئو در تبريز

بهينه سازي وب سايت در تبريز: 

قبل از اقدام به بهينه سازي سايت در تبربز و سئو سايت در تبريز بايد استراتژي بازار خود ، هدف خود و رقبا را كاملا مشخص كنيد.تا در اواسط كار دچار مشكل نشويد. 
شايد براي بسياري از كساني كه اقدام به طراحي سايت كرده اند بپرسيم كه زمان طراحي سايت به فكر بهينه سازي سايت بوديد ،جواب خير را بشنويم.شايد تحقيق نكرده بودن و يا شايد مهم نبود اين گزينه.به هر حال!!!! 
همچنين بيشتر طراحان سايت زمان طراحي سايت در تبريز به نكته بهينه سازي وب سايت در تبريز اشاره نمي كنند.يا اشاره مي كنند و مشتري به طور كامل اين گزينه را درك نمي كند.به هر حال در حال حاضر بهينه سازي وب سايت يك امر جدا نشدني در طراحي سايت است.در شهر عزيزمان تبريز نيز مجموعه ها و شركتهاي زيادي هستند كه هم در زمينه بين المللي و كشوري فعاليت دارند.فرض كنيد شخصي اقدام به طراحي سايت هتل در تبريز مي كند.اگر اين سايت در نتايج جستجو در صفحات اول گوگل قرار نگيرد كساني كه مي خواهند به تبريز سفر كنند مطمئنا از طريق اينترنت نمي توانند از هتل مذكور رزروي انجام دهند.پس با اين مثال ميتوان گفت اهميت طراحي سايت با بهينه سازي آن تقريبا برابري مي كند و سئو در تبريز اهميت زيادي دارد.و شايد هم خيلي بيشتر از طراحي سايت اهميت دارد. زمان و هدف در سئو در تبريز 
در بهينه سازي وب سايت زمان و هدف خيلي مهم است.به طور كلي بهينه سازي سايت زمان بر و نياز به صبر است .ولي با ايجاد اهداف كوچكتر بهتر به نتيجه خواهيد رسيد زيرا اهداف كوچكتر زمانشان هم كم است.به طور مثال شايد طراحي سايت املاك در تبريز با كلمه كليدي" املاك" بهينه سازي آن هزينه بر و زمان بر باشد.ولي شما مي توانيد با كلمه كليدي املاك در تبريز راحت تر به نتيجه برسيد.و بعد به اهداف بزگتر برسيد. هزينه سئو وب سايت در تبريز و تعرفه آن: 
به طور يقين اين را مي دانيد كه هزينه سئو سايت وابسته به رقيبان شما و همچنين رقابت بر كامه كليدي خاص است.البته تعداد كلمات كليدي كه انتخاب مي كنيد نيز بسيار مهم است. 
آخرين توصيه : 
اخرين گزينه و توصيه به همشهريان عزيز.در طراحي يك سايت كه به طور يقين 99% هدف از طراحي آن ايجاد كسب و كار موفق است .پس اين توصيه به شما عزيزان ميشود كه در طراحي سايت حتما بهينه سازي سايت را فراموش نكنيد.

مارا در اينستاگرام دنبال كنيد

ما را در فيس بوك دنبال كنبد

ما را در توييتر دنبال كنيد

ما را در لينكدبن دنبال كنيد

ما را در شبكه اجتماعي هم ميهن دنبال كنيد

ما را در گوگل پلاس دنبال كنيد

منبع:رسام وب

 آدرس وب سايت:www.rasamweb.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۸:۳۴ توسط:رسام وب موضوع:

طراحي سايت در اروميه

طراحي سايت در اروميه

طراحي وب سايت در اروميه :

با توجه به افزايش پيشرفت روز افزون اينترنت و نياز جامعه به دهكده جهاني اينترنت كه با سرعت بسيار سريعي در حال حركت است.همچنين در حال حاضر نيز شركت ها و مجموعه هاي زيادي هستند كه به دليل فرا گير شدن اينترنت در اين زمينه فعاليت ميكنند.مانند شركت هاي طراحي سايت ، شركت هاي تبليغات كليكي و،....

شهر اروميه با قدمت 3000 سال مي توان گفت جزو قديمي ترين شهر هاي شمال كشور است.همچنين وضع تجارتي در اروميه به دليل موقعيت خوب آن (قرار گيري بر سر  چهار راه )از قديم قابل اهميت بوده است.با نگاهي دقيق به آثار تاريخي شهر اروميه به درستي در خواهيد يافت كه در زمينه تبليغات در تجارت اجداد ما به روز بوده اند در آن زمان ،با استفاده از معماري چيدمان اجناس و..... .اما در حال حاضر نحوه تبليغات در تجارت فرق كرده است پس شركت هاي قوي مانند اجداد خود اين مطلب را بايد به خوبي درك كرده باشند.و اقدام به طراحي وب سايت در اروميه كرده باشند.

بهينه سازي وب سايت در اروميه:

گروه طراحي سايت در اروميه ، طرح سايت شما را با استفاده از آخرين گزينه هاي به روز طراحي سايت در سطح جهان مي تواند طراحي كند.مهم ترين گزينه در طراحي سايت ، بهينه سازي سايت يا به اصطلاح سئو سايت مي باشد.سئو سايت در اروميه باعث خواهد شد تا سايت شما در نتايج برتر موتور هاي جستجو قرار گيرد.و طبيعتا باعث خوهد شد تا كسب . كار شما رونق پيدا كند.
بهينه سازي سايت در اروميه اين امكان را به شما خواهد داد تا علاوه بر اروميه با ايران و كشورهاي همسايه تجارت خود را گسترش دهيد.جهت اطلاعات بيشتر در مورد بهينه سازي سايت مي توانيد به قسمت مقالات سايت مراجعه فرماييد.
آيا مي دانيد نتايج برتر موتور هاي جستجو چقدر به كسب و كار شما تاثير خواهد گذاشت؟
آيا از دلايل موفقيت سايت هاي بزرگ ايران با خبر هستيد؟
آيا ميدانيد بهينه سازي سايت چقدر در كسب و كار شما اثر ميگذارد؟
اگر نميخواهيد تجارت خود را گسترش دهيد به فكر بهينه سازي سايت در اروميه نباشيد.
بهينه سازي سايت براي موتور هاي جستجو مي تواند،تجارت شهر اروميه را كه نوعي دروازه تجارت با كشورهاي اروپايي است به طور قطع افزايش دهد.
طراحي وب سايت در اروميه توسط گروه طراحان وب سايت رسام وب با استفاده از پانل مديريت كاملا فارسي و با كار بري آسان.تيم رسام وب پس از طراحي سايت پشتيباني قوي براي سايت هاي شما ايجاد ميكند و شما را اها نخواهد كرد.

مارا در اينستاگرام دنبال كنيد

ما را در فيس بوك دنبال كنبد

ما را در توييتر دنبال كنيد

ما را در لينكدبن دنبال كنيد

ما را در شبكه اجتماعي هم ميهن دنبال كنيد

ما را در گوگل پلاس دنبال كنيد


جهت مشاوره و طراحي سايت در اروميه ميتوانيد با تيم رسام وب كه دفتر مركزي آن در تبريز مي باشد تماس حاصل فرماييد.

منبع :رسام وب

آدرس وب سايت:www.rasamweb.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۶:۵۴ توسط:رسام وب موضوع:

طراحي سايت فروشگاهي

منظور از فروشگاه اينترنتي يا سايت فروشگاهي چه چيزي است؟

سايت فروشگاهي وبسايتي است كه در آن محصولات به صورت دسته بندي و به تعداد زياد قرار مي گيرند ،همچنين در مورد هر محصول توضيحات آن ارائه مي شود كه به خريدار در مورد تصميم گيري كمك مي كند در فروشگاه اينترنتي امكان پرداخت آنلاين وجود دارد كه پس از انتخاب يك يا چند محصول و اضافه كردن به سبد خريد مشتري مي تواند خريد نمايند يا ثبت سفارش كند و در روزهاي آتي اقدام به خريد كند در صفحه اول فروشگاه اينترنتي معمولاً محصولات تخفيف دار يا محصولات خاص موردتبليغ قرار مي گيرند.

مزاياي سايت فروشگاهي:

قبل از طراحي سايت فروشگاهي بايد مزاياي طراحي آن را بدانيم تا اقدام به طراحي آن كنيم .فوايد سايت فروشگاهي شايد خيلي زياد باشد به چند مورد كه مهم است در زير اشاره مي كنيم.

1 - قابل دسترس بودن به اطلاع از قيمت هاي روز:

مهمترين وجه تمايز يك سايت فروشگاهي با يك فروشگاه فيزيكي اين است كه سايت فروشگاهي در تمامي زمان ها در دسترس است و نيزدر تمامي مكان هايي كه اينترنت در دسترس است مي توان به سايت دسترسي پيدا كرد. و اين امكان سايت فروشگاهي باعث شده است كه بيشتر مردم هنگام خريد حضوري نيز قيمت فروشگاه اينترنتي را چك كنند.

2 - تخفيف ها و تغييرات در محصولات خيلي سريع در مدرسه ديد مشتري قرار مي گيرد:

سايت هاي فروشگاهي به دليل مراجعه آسان بازديد زيادي دارند كه اين امر باعث مي شود تخفيفات و تغييرات در محصول يا تغيير در سياست فروش محصول خيلي سريع به اطلاع مشتري برسد.

3 - فروش از طريق يك فروشگاه اينترنتي هزينه ها را به شدت كاهش ميدهد:

اگر شما بخواهيد يك فروشگاه بزرگ را، راه اندازي كنيد اولين هزينه هاي آن مكان مناسب، ديزاين، نيروهاي فروش مستقر در آنجا و... كه هزينه هاي زيادي را به دنبال دارد بايد متقبل شويد.در صورتي كه يك سايت فروشگاهي نياز به مكاني ماننده انبار دارد و نيرو هايي براي بسته بندي و ارسال كه معمولاً هزينه ارسال برعهده مشتري است.

4 - ارتباط آسان با مشتري در هر زمان:

فروشگاه اينترنتي شما دفتر كار دوم شماست كه در زمان فراغت مي توانيد به انتقادات و نظرات مشتريان پاسخ دهيد .اين يكي از بهترين مزاياي سايت در جهت پيشرفت يك مجموعه مي تواند باشد.

طراحي وب سايت فروشگاهي يا فروشگاه اينترنتي:

در 10 يا 20 ساله اخير شبكه جهاني اينترنت با سرعت بسيار چشم گيري رشد كرده است ،و به كل تمامي زندگي انسان را هم به صورت مستقيم و هم به صورت غيرمستقيم تغيير داده است. چه در محيط هاي كار و چه در محيط هاي شخصي اين تغييرات قابل لمس است .اين تغييرات در دنياي تجارت بيشترين اثر را گذاشته است به اين صورت كه سايت فروشگاهي روزبه روز در تمامي كشور ها رو به ازدياد است. با ازدياد فروشگاه اينترنتي نوعي رقابت بين بنگاه هاي تجاريه سنتي و فروشگاه هاي اينترنتي به وجود آمده است.

در حال حاضر از جمله مهمترين روشهاي فروش و ارائه محصولات از طريق فروشگاه اينترنتي مي باشد.چند مورد از خصوصيات يك سايت فروشگاهي به شرح زير است.

1 - امكان وارد كردن بي نهايت محصول

2 - تقسيم كردن محصولات مرتبط

3 - جستجوي سريع محصولات و نشان دادن محصولات مرتبط

4 - متصل به پنل اس ام اس براي ارسال به مشتريان به منظوره تاييد خريد يا تبريك و مناسبت ها

5 - امكان ايجاد صفحه اي براي انتقاد پيشنهاد و نظر سنجي مشتريان در مورد كالاها

6 - امكان مقايسه چند كالاي مرتبط

7 - امكان اتصال به سيستم انبارداري كه در صورت كم شدن محصول نشان دهد

و ....

مواردي كه باعث مي شود فروشگاه اينترنتي شما در نتايج محبوبه موتورهاي جستجو قرار گيرد

1 - سايت فروشگاهي موبايل فرندلي يا رسپانسيو

شايد براي شما نيز اين است اتفاق افتاده است كه وقتي با موبايل يا تبلت به سايتي مراجعه مي كنيد سايت به صورت مناسب لود نشده و شما نمي توانيد نوشته هاي سايت را بخوانيد. در حال حاضر بيشتر تجستجو ها از طريق موبايل يا تبلت انجام ميگيرد، طراحي فروشگاه اينترنتي شما بايد به گونه اي باشد كه به راحتي با گوشي هوشمند تطبيق شود سايت موبايل فرندلي يا ريسپانسيو خود را به صورت اتوماتيك با اندازه صفحه موبايل تطبيق مي دهد و اين امكان را به مراجعه كننده مي دهد تا هر جائي و هر زماني سفارش خود را ثبت و اقدام به خريد نماييد.

2 - رعايت استانداردهاي طراحي سايت فروشگاهي

براي رعايت استانداردهاي طراحي سايت، اول از همه انتخاب هاست و دامين مناسب مي تواند براي فروشگاه اينترنتي در اولويت اول قرار گيرد. بسياري از طراحان وب سايت براي يك سايت چندين دامين انتخاب مي كنند و آنها را روي هم پا رك مي كنند. اين امر باعث خواهد شد كه به مرورزمان از موتورهاي جستجو ناپديد شوند.رعايت فونت و محتواي مناسب و همچنين گرافيك وكد نويسي به روز نيز،از استانداردهاي طراحي سايت به شمارمي رود.

ايجاد امنيت خريد براي مشتري

از بزرگترين مشكلات فروشگاه هاي اينترنتي ايجاد امنيت خريد براي مشتريان در فضاي مجازي است .به دليل سوء استفاده هايي كه در اينترنت مي شود ايجاد امنيت خريد براي مشتري از بزرگترين مشكلات سايت فروشگاهي است .در حال حاضر در كشور ما نهادهاي امنيتي در مقابله با اين گونه سوء استفاده ها قوي عمل مي كنند و همچنين گرفتن مجوز نماد اعتماد الكترونيك باعث امنيت خريد براي مشتري مي شود نماد اعتماد از سوي مركز توسعه تجارت الكترونيك كه زير نظر وزارت صنعت و معدن است اعطا مي گردد

نماد اعتماد

مارا در اينستاگرام دنبال كنيد

ما را در فيس بوك دنبال كنبد

ما را در توييتر دنبال كنيد

ما را در لينكدبن دنبال كنيد

ما را در شبكه اجتماعي هم ميهن دنبال كنيد

ما را در گوگل پلاس دنبال كنيد

منبع:رسام وب

آدرس وب سايت:www.rasamweb.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۵:۱۶ توسط:رسام وب موضوع:

برندينگ

برندينگ ( branding )

برندينگ

طريقه به وجود آمدن كلمه برند:

نام برند از كلمه هندي-اروپايي به مفهوم داغ برگرفته شده است در آن زمان براي پيشگيري از دزدي گاو و گوسفند و گله روي بدن آنها علامت هاي خاصي را با داغ كردن مي گذاشتند تا زمان دزدي به راحتي قابل شناسايي باشد كه بعدها اين علامت زادگاه گله ها را نشان داد كه نوعي مرغوبيت و نامرغوب بودن از طريق شناسايي صاحب گله مشخص ميشود.

تاريخچه ي برندينگ:

حدود سال هزارميلادي رواج اشكال خاص بازرگاني به شكلهاي ساده پديدار شد اين علامت ها به منظور مدركي براي صاحب كالا در مواردي مانند دزدي زلزله و... قابل شناسايي بود. همچنين براي كساني كه خواندن و نوشتن بلد نبودند در زمان خود بسيارسودمند بود. اولين نام تجاري كه به صورت رسمي ثبت گرديد در سال ۱۵۱۹ توسترهرنان كرتربود. بعدها به مرور زمان پديده ي برندينگ با سرعت بيشتري رواج پيدا كرد.

مباني و نحوه برندينگ يا برند سازي:

تعريف برندينگ به صورت كلي و عمومي مجموعه اي از تدابير و تكنيك هايي است كه در  جهت فراگير شدن و محدود شدن يك محصول و كالاي خاص انجام ميشود .برندينگ يا برند سازي به اين دليل اهميت زيادي دارد كه مشتريان بالقوه تبديل به مشتريان بالفعل يا تبديل به مشتريان وفادار مي شوند و از اين طريق به طور قابل لمس سود شركت افزايش پيدا مي كند و همچنين برند مورد نظر از سرمايه هاي بزرگ شركت مي شود. اما در واقعه براي محبوبيت يك نام تجاري عوامل زيادي تاثير گذار است در زير به چند مورد از آنها اشاره مي كنيم.

1 - كيفيت جنس يا كالاي مورد ارائه:

براي كسب محبوبيت علاوه بر تبليغات و تيم فروش قوي جنسي و كالاي مورد ارائه نيز اهميت به سزايي دارد. چه بسا مجموعه هاي بزرگي كه با وجودي برند بودن به علت كيفيت پايين قابل ارائه به مشتريان در مقايسه با رقيبان به مرور زمان از دنياي تجارت كنار گذاشته شده اند.

2 - برگزيدن نام تجاري و علامت تجاري مناسب ( لوگو ):

علامت تجاري بايد به گونه اي باشد كه علاوه بر ارتباط مستقيم با مشتري در حافظه ماندگار شود، اين امر علاوه بر اينكه مشتريان را وفادار تر مي كنند باعث مي شود پيام تبليغاتي نيز با ديدن علامت تجاري در ذهن مخاطب مرور شود.

3 - پيام تبليغاتي منسجم هماهنگ و در جهت اهداف مجموعه:

پيام تبليغاتي اهميت به سزايي در اهداف آينده و حال شركت دارد يك پيام تبليغاتي قوي و ر سا باعث مي شود كه اين پيام درذهن شنونده و بيننده حك شود امروزه با گسترش علم بازاريابي پيام هاي تبليغاتي شركت ها كاملاً روانشناسي ،علمي ،هنري انتخاب مي شود.

4 - خدمات متمايز براي مشتري:

ارائه خدمات نوعي رابطه بين مشتري و شركت است كه متاسفانه در بيشتر كارخانه ها ، شركت ها و مجموعه ها به ارائه خدمات اهميتي داده نمي شود. اين خدمات مي  توانند شامل گارانتي ، پشتيباني ، ....باشد .فرض كنيد شركتي در خدمات گارانتي خود تعويض قطعه معيوب در محل را دارد، مطمئنا اين شركت با شركتي كه گارانتي آن بعد از مراجعه حضوري نيز رسيدگي نمي شود متمايز است.

5 - منسجم بودن:

يك برند مثل يك تيم است اين تيم مربي لازم دارد تا يك تاكتيك مشخص داشته باشد ،اين امر باعث خواهد شد كه تكروي و خارج از چهارچوب فعاليّت نشود ،چون تك روي ها ي نيروها در سمت ها و مقام هاي مختلف كه به روش خود تبليغات و فروش ميكنند، درمشتري سردرگمي ايجاد كرده و بيماري چند شخصيتي برند ايجاد خواهد شد.

 

6 - سياست متناسب با جامعه:

بعضي از شعارها و پيام هاي تبليغاتي آيا واقعاً با سياست و هدف شركت ها يكي است؟ ما بهترين هستيم اين شماره يك شركت كوچك كه هنوز به اهداف خود نرسيده  مي باشد آيا اين شعارمتناسب است ؟ آيا در كشور اسلامي كه فرهنگ مردمان با اسلام خوگرفته است مي توان سياستهاي ديگررا عملي كرد ؟ يك جمله مشهور در بازاريابي و فروش مي گويد : در قطب شمال يخ نفروشيد.اين يعني سياست فروش خود را متناسب با جامعه و محيط هماهنگ كنيد.مطمعابرندينگ از فروش و بازاريابي حساستر است.پس سياست هاي متاناسب با جامعه در برندينگ اهميت زيادي دارد.

برندينگ در طبقه بندي هاي مختلف وجود دارد كه ما به دليل جديد بودن برندسازي اينترنتي به آن اشاره مي كنيم

برندسازي اينترنتي:اين برند سازي از طريق شبكه هاي اجتماعي كه بيشتر مردم در آنها حضور دارند و يا از طريق طراحي سايت انجام ميگيرد.در برندسازي اينترنتي طراحي سايت بايد به گونه اي باشد كه براي موتورهاي جستجو نيز بهينه شده باشد. در اين نوع برند سازي تبليغات در سايت هاي ديگر كه پر مخاطب و پربازديد هستند نيز انجام ميگيرد.در برندينگ به نوع كسب و كارو همچنين به مخاطب توجه زيادي بايد كرد. به عنوان مثال اگر مخاطب شما خانومهاي بين ۲۰ تا ۳۰ سال هستند، تبليغات شما در سايتهاي كه مخاطب خانوم دارند بايد انجام گيرد و همچنين طراحي سايت از لحاظ گرافيكي به گونه اي بايد باشد تا مخاطب خانوم را جلب كند.

مارا در اينستاگرام دنبال كنيد

ما را در فيس بوك دنبال كنبد

ما را در توييتر دنبال كنيد

ما را در لينكدبن دنبال كنيد

ما را در شبكه اجتماعي هم ميهن دنبال كنيد

ما را در گوگل پلاس دنبال كنيد

منبع:رسام وب

آدرس وب سايت:www.rasamweb.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۲:۵۴ توسط:رسام وب موضوع: